Deutsche phraseodidaktische Lehrwerke – Bc. Michaela Korčáková
Bc. Michaela Korčáková
Diplomová práce
Deutsche phraseodidaktische Lehrwerke
German phraseodidactical textbooks
Abstract:
This master thesis deals with the phraseodidactics of German language. Theoretical parts describe basic terms that are related to phraseology – such as hierarchy of phraseologisms, their variants and modifications, constrastive phraseology, phraseodidactics as well as new media that are used in the education of foreign languages. Practical parts of the work are focused on the analysis of selected German …víceAbstract:
Tato magisterská práce se zabývá frazeodidaktikou německého jazyka. V teoretické části jsou charakterizovány základní pojmy související s frazeologií, jako např. rozdělení frazeologismů, varianty a modifikace, kontrastivní frazeologie, frazeodidaktika a také jsou představeny nová média ve výuce cizích jazyků. Praktickou část tvoří analýza vybraných frazeodidaktických učebnic němčiny.
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ljp03/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2011
- Vedoucí: doc. PhDr. Jiřina Malá, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Valentin Lopatko -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Marketing strategies for new media in the internet Era – DouYin short video as an example
Meng Xi Zhang -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The role of new media in a modern marketing communication
Anne-Charlotte Andrieux