Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice? – Bc. Andrej Filous
Bc. Andrej Filous
Bakalářská práce
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
How COVID-19 transformed online marketing of czech rap artists?
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zanalyzovat a popsat, jakým způsobem pandemie viru CO-VID-19 změnila využití platforem online marketingu u českých rapových umělců. Teoretická část práce se zaměří na průzkum využití online marketingových nástrojů a marketingové komunikace v období před pandemií a v průběhu pandemie. V praktické části se následně zaměří na to, jaký dopad měla pandemie na výsledky rapových …víceAbstract:
Bachelor theses „How COVID-19 transformed online marketing of Czech rap artists? “Aims to analyse and describe how the pandemic of the COVID-19 virus changed the usage of online marketing platforms in Czech rap. The theoretical part of theses will will focus on the survey of the use of online marketing tools and marketing communication before and during the pandemic. In the practical part of the impact …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c651o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
- Oponent: Mgr. Anna Minjaríková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Teorie interaktivních médií / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Současné platformy české online hudební kritiky
Eva Gadhof -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Influencer marketing
Tereza Hyšková