Bc. Andrej Filous

Bakalářská práce

Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?

How COVID-19 transformed online marketing of czech rap artists?
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zanalyzovat a popsat, jakým způsobem pandemie viru CO-VID-19 změnila využití platforem online marketingu u českých rapových umělců. Teoretická část práce se zaměří na průzkum využití online marketingových nástrojů a marketingové komunikace v období před pandemií a v průběhu pandemie. V praktické části se následně zaměří na to, jaký dopad měla pandemie na výsledky rapových …více
Abstract:
Bachelor theses „How COVID-19 transformed online marketing of Czech rap artists? “Aims to analyse and describe how the pandemic of the COVID-19 virus changed the usage of online marketing platforms in Czech rap. The theoretical part of theses will will focus on the survey of the use of online marketing tools and marketing communication before and during the pandemic. In the practical part of the impact …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
  • Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
  • Oponent: Mgr. Anna Minjaríková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Teorie interaktivních médií / Teorie interaktivních médií