Etika a současná reklama pohledem mladé generace – Jana Hájková
Jana Hájková
Diplomová práce
Etika a současná reklama pohledem mladé generace
Ethics and Contemporary Advertising as Viewed by Young Generation
Anotace:
Cílem této diplomové práce je prozkoumat a zhodnotit povědomí mladých lidí o problematice etiky v reklamě. V první teoretické části jsou definovány základní pojmy důležité pro oblast etiky, dále jsou vymezeny masová média a společnost, poté se práce zabývá problematikou reklamy, jejím vymezením, kritikou reklamy, jak je regulována, co je etická a neetická reklama, také je přiblížena současná internetová …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to explore and evaluate young people's awareness of ethics in advertising. The first theoretical part defines the basic concepts of ethics, the mass media and the society are defined, then deals with advertising issues, its definition, advertising criticism, how it is regulated, what is ethical and unethical advertising, is the current Internet advertising. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Brabec, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Kateřina Jančová -
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
Jana Beničáková -
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička -
Etika a reklama. Vnímání neetické reklamy adolescenty.
Kristýna Matoušková -
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
Jana Beničáková -
Etika a reklama
Anna Zavadilová -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka
Název
Vložil
Vloženo
Práva