CRM - Řízení vztahu se zákazníky ve firmě ASI informační technologie s.r.o. – Lenka Kindlová
Lenka Kindlová
Bakalářská práce
CRM - Řízení vztahu se zákazníky ve firmě ASI informační technologie s.r.o.
CRM - Customer Relationship Management in the Company ASI informační technologie s.r.o.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2011
- Vedoucí: Mgr. Irena KOVAČIČINOVÁ
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kindlová, Lenka. CRM - Řízení vztahu se zákazníky ve firmě ASI informační technologie s.r.o.. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika ve veřejném sektoru
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses ee4b6j ee4b6j/2
7. 9. 2011