Lenka Kindlová

Bakalářská práce

CRM - Řízení vztahu se zákazníky ve firmě ASI informační technologie s.r.o.

CRM - Customer Relationship Management in the Company ASI informační technologie s.r.o.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Irena KOVAČIČINOVÁ

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kindlová, Lenka. CRM - Řízení vztahu se zákazníky ve firmě ASI informační technologie s.r.o.. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola Olomouc
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses ee4b6j ee4b6j/2
7. 9. 2011
Složky
Soubory
Najman, M.
13. 7. 2017
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.