Marketingová komunikace nezávislé hudební skupiny – Lukáš Hanke
Lukáš Hanke
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace nezávislé hudební skupiny
Marketing communication of an independent music band
Anotácia:
Cílem bakalářské práce "Marketingová komunikace nezávislé hudební skupiny" je implementace marketingových postupů do marketingové komunikace nezávislé začínající hudební skupiny při zohlednění vlivu současných proměnných faktorů na celý hudební průmysl. První teoretická část má za úkol objasnit současný stav hudebního průmyslu, vliv digitálních médií na současný stav - a to hlavně internetu. Druhá …viacAbstract:
The main intention of this dissertation named "Marketing communication of an independent music band" is implementing marketing routines into marketing communication of beginning independent music band considering the influence of various contemporary factors on the music industry as a whole. The first theoretical part of the dissertation illustrates the present-day state of the music industry, influence …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22767
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
- Vedúci: Jitka Černá
- Oponent: Bohumír Štědroň
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22767
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček