Komunikační strategie pro mobilní aplikaci Spendee – Zuzana Berezňáková
Zuzana Berezňáková
Diplomová práce
Komunikační strategie pro mobilní aplikaci Spendee
Communication strategy for mobile application Spendee
Anotace:
Cílem práce je návrh a doporučení komunikační strategie pro finanční aplikaci Spendee na základě její analýzy a analýzy konkurence. Součástí diplomové práce bylo i dotazníkové šetření na téma vnímání finančních technologií a zabezpečení osobních údajů, které dále pomohlo při sestavení návrhů budoucí komunikace.Abstract:
The aim of this thesis is putting forth a proposal and recommendation of communication strategy for financial application Spendee according to its analysis and competition analysis. One part of this diploma thesis was a questionnaire survey with aim to find out the perception of financial technologies and security of personal information. This survey also helped with communication strategy proposal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69198
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2017
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Miroslav Chmelka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69198
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně)
Adriana JAROŠOVÁ -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Komunikační strategie vybrané instituce
Daniela Brkičová