Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem – Bc. Gabriela Antalová
Bc. Gabriela Antalová
Master's thesis
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Using Corporate Social Responsibility in Small and Medium Enterprises as a Tool for the Onboarding
Abstract:
Diplomová práce je věnována společenské odpovědnosti firem (CSR) jakožto nástroji Human Resources (HR) malých a středních podniků. Hlavním cílem práce je zjistit, zdali jsou CSR aktivity důležitým faktorem pro výběr zaměstnavatele, jestli existuje významný rozdíl ve vnímání CSR mezi IT a marketingovými kandidáty a s jakými konkrétními aktivitami se zaměstnanci nejvíce ztotožňují. Výsledkem je nastavení …moreAbstract:
This diploma thesis deals with corporate social responsibility (CSR) as a human resources tool in small and medium enterprises. This thesis aims to find out whether CSR activities play an important factor in employer selection. It investigates whether there is a significant difference in CSR perception between IT and marketing job candidates and what specific CSR activities employees most identify …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ANTALOVÁ, Gabriela. \textit{Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/efggfu/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Antalová, Gabriela. Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická -
Společenská odpovědnost firem, její význam v současnosti a pro budoucnost
Jana Rumpíková