Působení mikroinfluencerů na sociálních sítích – Vendula Celuchová
Vendula Celuchová
Bachelor's thesis
Působení mikroinfluencerů na sociálních sítích
Micro-influencers on social networks
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím mikroinfluencerů pro marketing na vybraných sociálních sítích v teoretické rovině a následně rozdíly ve vnímání mikroinfluencerů mezi českými a rakouskými uživateli vybraných sociálních sítích v rovině praktické. Hlavním cílem je srovnání mikroinfluencer marketingu na Instagramu v České republice a v Rakousku. Práce je rozdělena do pěti kapitol, kdy první kapitola …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the use of microinfluencers for marketing on the selected social networks at the theoretical level and afterwards with the differences in perception of microinfluencers between Czech and Austrian users of the selected social network at the practical level. The main goal is to compare microinfluencer marketing on Instagram in the Czech Republic and Austria. The thesis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79252
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2020
- Vedúci: Tomáš Sadílek
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79252
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Influencer marketing
Jana Skřivánková -
Influencer marketing
Eva Horníková -
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova