Bc. Jan Kameníček

Master's thesis

Komunikace Památníku Lidice s veřejností v proměnách času

The Public Promotion of the Lidice Memorial over the Years
Abstract:
Diplomová práce poskytuje náhled do problematiky využívání nástrojů integrované marketingové komunikace v prostředí kulturně-historických památek a destinací, včetně památek národních. První část práce přináší teoretické koncepty integrované marketingové komunikace, psychologických kategorií jako jsou image a emoce a otázky spojené se společenskou odpovědností organizací. Praktický projekt zprvu analyzuje …more
Abstract:
The diploma thesis provides an insight into the topic of effective use of integrated marketing communications and its tools in the environment of cultural-historical sights and destinations, including national heritage. The first part examines theoretical concepts of integrated marketing communications, psychological categories as image and emotions as well as issues concerning the area of corporate …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2012
  • Supervisor: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
  • Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní