Bc. Adéla Koudelková

Bachelor's thesis

Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků

Surveying customer satisfaction and the identification of customer needs, requirements and expectations
Abstract:
Tato práce se zabývá průzkumem spokojenosti zákazníků, který je nedílnou součástí řízení vztahů se zákazníky. Popisuje nezbytné kroky k implementaci ŘVZ, metody různých typů analýz ve vztahu k zákazníkům, prostředí a firmě a metodologii marketingových výzkumů a průzkumů spokojenosti. Ve výsledkové části jsou aplikovány teoretické poznatky na ŘVZ a výstupy z provedeného průzkumu spokojenosti zákazníků …more
Abstract:
This thesis deals with the customer satisfaction survey, which is an integral part of customer relationship management. It describes the necessary steps to implement the CRM, methods of different types of analyzes in relation to customers, the environment and the company and the methodology of marketing research and satisfaction surveys. In the result section the theoretical knowledge to CRM and outputs …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2018
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: PhDr. Pavel Čírtek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní