Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků – Bc. Adéla Koudelková
Bc. Adéla Koudelková
Bachelor's thesis
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Surveying customer satisfaction and the identification of customer needs, requirements and expectations
Abstract:
Tato práce se zabývá průzkumem spokojenosti zákazníků, který je nedílnou součástí řízení vztahů se zákazníky. Popisuje nezbytné kroky k implementaci ŘVZ, metody různých typů analýz ve vztahu k zákazníkům, prostředí a firmě a metodologii marketingových výzkumů a průzkumů spokojenosti. Ve výsledkové části jsou aplikovány teoretické poznatky na ŘVZ a výstupy z provedeného průzkumu spokojenosti zákazníků …moreAbstract:
This thesis deals with the customer satisfaction survey, which is an integral part of customer relationship management. It describes the necessary steps to implement the CRM, methods of different types of analyzes in relation to customers, the environment and the company and the methodology of marketing research and satisfaction surveys. In the result section the theoretical knowledge to CRM and outputs …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/h0ba0/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: PhDr. Pavel Čírtek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOUDELKOVÁ, Adéla. \textit{Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2018. Available from: https://theses.cz/id/efvsg3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
The Effect of Social Media Marketing on Customer Relationships
Romina Cheraghalizadeh -
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew -
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych