Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky v podniku – Bc. Přemysl Lukeš
Bc. Přemysl Lukeš
Master's thesis
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky v podniku
Implementing the methods of customer relationship management in a company
Abstract:
Práce se věnuje problematice implementace metodiky řízení vztahu se zákazníky v podniku. Pojímá ŘVZ z širšího hlediska a fokusuje se nejen na budování a udržování vztahů se zákazníky, ale i na zpětné hodnocení vztahů.Abstract:
This thesis is devoted to analysis of theoretical and practical experiences and procedures in the custumer relationship management. The thesis decribes contemporary issues of implementing customer relationship management in to company.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mb7ue/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2016
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane