Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky v podniku – Bc. Přemysl Lukeš
Bc. Přemysl Lukeš
Diplomová práce
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky v podniku
Implementing the methods of customer relationship management in a company
Anotace:
Práce se věnuje problematice implementace metodiky řízení vztahu se zákazníky v podniku. Pojímá ŘVZ z širšího hlediska a fokusuje se nejen na budování a udržování vztahů se zákazníky, ale i na zpětné hodnocení vztahů.Abstract:
This thesis is devoted to analysis of theoretical and practical experiences and procedures in the custumer relationship management. The thesis decribes contemporary issues of implementing customer relationship management in to company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mb7ue/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane