Čtenářské dovednosti u žáků s ADHD na ZŠ – Iveta DAŇKOVÁ
Iveta DAŇKOVÁ
Diplomová práce
Čtenářské dovednosti u žáků s ADHD na ZŠ
Reading skills of pupils with ADHD in primary school
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na čtenářské dovednosti u žáků s ADHD. Má dvě části. První částí této diplomové práce je část teoretická, která se zabývá pojmy, definicemi, charakteristikou žáků s ADHD a jejími (JEHO) projevy. V této části jsou zmíněny i výukové metody a přístupy k těmto žákům. Druhá část je část praktická, kde už se konkrétně zaměřujeme v praxi na různé metody v rámci čtení formou pozorování …víceAbstract:
This thesis focuses on the reading capabilities of pupils with ADHD. The thesis is split into two parts. First section contains terms, definitions and characteristics of pupils with ADHD, including symptoms. There are also educational methods and approaches towards these pupils mentioned in this portion. Second section is practical. It focuses on specific methods of reading by observation in practice …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2021
- Vedoucí: Mgr. Iva Klugová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DAŇKOVÁ, Iveta. Čtenářské dovednosti u žáků s ADHD na ZŠ. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Specifické poruchy učení a jejich projevy u dospívajících
Patricie Turoňová -
Příčiny a projevy duševních poruch
Adéla Janská