Mykola Alokhin
Bakalářská práce
Analýza trhu vybraného produktu
The analysis of beer market
Anotace:
Má bakalářská práce, “Analýza trhu piva”, je zaměřena na zachycení stavu trhu piva v České Republice, s přesahy lokálních aktivit ve výrobě a marketingových postupech. Teoretická část, do které jsem čerpal z veřejných zdrojů a literatury, se přirozeně střídá s částí praktickou, u které jsem čerpal své údaje jak ze zdrojů veřejných, tak i některých interních zdrojů, několika pivovarů.Abstract:
This bachelor thesis, "Analysis of the beer market," focuses on capturing the state of the beer market in the Czech Republic, overlaps with local activities in the production and marketing practices. The theoretical part, in which I gathered from public sources and literature, naturally alternates with practical part in which I gathered my data, both from the public and from some internal sources, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12492/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Vlček, CSc.
- Oponent: PhDr. Jan Máče, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného produktu
Linda Krejčová -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci
Tomáš Kuthan -
Víno, pivo a slovenská spoločnosť
Samuel Bartoš -
Pivo v ČR. Marketing, preference spotřebitele.
Kateřina Málková -
Marketing služeb
Tomáš Bárta -
Vyhodnocení dopadu "Share of Search" na velikost podílu firem na vybraných trzích v ČR v letech 2019-2022
David Janoušek -
Sustainable Closed-Loop Supply Chains in Beer Industry
Petr Pokorný -
Strategie brand managementu ve službách
Kristýna Holasová