Zhodnocení efektivity online reklamní kampaně – Šárka Janů
Šárka Janů
Diplomová práce
Zhodnocení efektivity online reklamní kampaně
Evaluation of online advertising campaign
Anotace:
Možnosti odvětví marketingu se za poslední desetiletí značně rozšířily a změnily svoji podobu. Lze říci, že nezbytnou součástí marketingu každého podniku (ať už malého, středního či velkého) je rovněž internetový marketing s internetovou reklamou jako jedním z jeho důležitých nástrojů. Diplomová práce " Zhodnocení efektivity online reklamní kampaně" je rozdělena do dvou částí. Teoretická část práce …víceAbstract:
The options marketing has considerably changed over the last decade and have greatly expanded and changed their shape. We can say that an essential part of marketing of any enterprise (either small, middle or big) is the internet marketing with online advertising as one of its important tools. The diploma thesis "Evaluation of the Online Marketing Tools" is divided into two parts, the theoretical and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Švec, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva