Ilona OTÁHALOVÁ

Bakalářská práce

Návrh optimalizace e-marketingové komunikace obchodní divize Micos spol. s r. o.

Suggestion of improvement e-marketing comunication in trade division of MICOS spol. s r.o.
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je navrhnout optimální e-marketingovou komunikaci obchodní divize firmy MICOS spol. s r.o. Teoretická část je zpracována na základě dostupné literatury a je zde vysvětlen vztah internetu a marketingu, rozebrán komunikační mix na internetu a dotazník jako součást marketingového výzkumu. V praktické části popisuji činnost firmy MICOS spol. s r.o., její největší konkurenty a …více
Abstract:
The aim of this bachelor´s thesis is to propose an optimal e-marketing communication in business division of MICOS spol. s r.o. The theoretical part is prepared on the basis of available literature. There are explained relations between internet and marketing, communication mix on the internet and the questionnaire as part of marketing research. The practical part describes the the company MICOS spol …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor: 21257

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

OTÁHALOVÁ, Ilona. Návrh optimalizace e-marketingové komunikace obchodní divize Micos spol. s r. o.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe