Návrh optimalizace e-marketingové komunikace obchodní divize Micos spol. s r. o. – Ilona OTÁHALOVÁ
Ilona OTÁHALOVÁ
Bakalářská práce
Návrh optimalizace e-marketingové komunikace obchodní divize Micos spol. s r. o.
Suggestion of improvement e-marketing comunication in trade division of MICOS spol. s r.o.
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je navrhnout optimální e-marketingovou komunikaci obchodní divize firmy MICOS spol. s r.o. Teoretická část je zpracována na základě dostupné literatury a je zde vysvětlen vztah internetu a marketingu, rozebrán komunikační mix na internetu a dotazník jako součást marketingového výzkumu. V praktické části popisuji činnost firmy MICOS spol. s r.o., její největší konkurenty a …víceAbstract:
The aim of this bachelor´s thesis is to propose an optimal e-marketing communication in business division of MICOS spol. s r.o. The theoretical part is prepared on the basis of available literature. There are explained relations between internet and marketing, communication mix on the internet and the questionnaire as part of marketing research. The practical part describes the the company MICOS spol …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
21257
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OTÁHALOVÁ, Ilona. \textit{Návrh optimalizace e-marketingové komunikace obchodní divize Micos spol. s r. o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/egznad/.
Jak správně citovat práci
OTÁHALOVÁ, Ilona. Návrh optimalizace e-marketingové komunikace obchodní divize Micos spol. s r. o.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingové aktivity realitní kanceláře orientované na zahraniční klientelu - případová studie (s důrazem na marketingový komunikační mix)
Josef Brandejs -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Komunikační mix prodejny na lokálním trhu
Hana Potěšilová -
Komunikační mix firmy vstupující na zahraniční trh
Markéta Dlouhá -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Marketingová strategie vybraného umělce se zaměřením na komunikační mix
Soňa Danihelová