Problémy a strategie maloobchodu ve venkovských obcích – Jana BĚLOHLÁVKOVÁ
Jana BĚLOHLÁVKOVÁ
Bachelor's thesis
Problémy a strategie maloobchodu ve venkovských obcích
Problems and strategies of rural retail
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřená na maloobchodní prodejnu potravinářského a nepotravinářského zboží denní potřeby v obci Točník a na nákupní možnosti a preference obyvatel této obce. Nejprve je čtenář seznámen se základními pojmy (spotřebitel, zákazník, nákupní a spotřební chování, obchodní vybavenost a její druhy). Následně je charakterizován obchod jako takový, dále jeho členění, maloobchod a marketing …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the shopping possibilities and preferences of inhabitants of Točník and local retail store selling food and non-food goods of daily usage. First, the reader is introduced to the basic terms accociated with this bachelor thesis (consumer, customer, shopping and consumer behavior, shopping facilities and its types). Subsequently the thesis continues with the introduction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BĚLOHLÁVKOVÁ, Jana. Problémy a strategie maloobchodu ve venkovských obcích. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Podnikání ve venkovském maloobchodě
Sára BEDNÁŘOVÁ -
Nákupní preference vybrané skupiny spotřebitelů v kontextu nemoci covid-19
Hana Karešová -
Preference značky v rámci nákupního rozhodování
Jiří HERINEK -
Nákupní chování spotřebitelů a jejich preference při nákupu tabletu ve Slovenské republice
Denis Bolješik -
Preference značky v rámci nákupního rozhodování u generace Z
Lucie Karlíková -
Preference značky tenisek v rámci nákupního rozhodování u generace Y a Z
Kristýna Cahlíková -
Pivo v ČR. Marketing, preference spotřebitele.
Kateřina Málková -
Hrad Točník se zaměřením na kapli sv. Bartoloměje
Radka MOUTELÍKOVÁ