Problémy a strategie maloobchodu ve venkovských obcích – Jana BĚLOHLÁVKOVÁ
Jana BĚLOHLÁVKOVÁ
Bakalářská práce
Problémy a strategie maloobchodu ve venkovských obcích
Problems and strategies of rural retail
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřená na maloobchodní prodejnu potravinářského a nepotravinářského zboží denní potřeby v obci Točník a na nákupní možnosti a preference obyvatel této obce. Nejprve je čtenář seznámen se základními pojmy (spotřebitel, zákazník, nákupní a spotřební chování, obchodní vybavenost a její druhy). Následně je charakterizován obchod jako takový, dále jeho členění, maloobchod a marketing …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the shopping possibilities and preferences of inhabitants of Točník and local retail store selling food and non-food goods of daily usage. First, the reader is introduced to the basic terms accociated with this bachelor thesis (consumer, customer, shopping and consumer behavior, shopping facilities and its types). Subsequently the thesis continues with the introduction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BĚLOHLÁVKOVÁ, Jana. Problémy a strategie maloobchodu ve venkovských obcích. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Podnikání ve venkovském maloobchodě
Sára BEDNÁŘOVÁ -
Nákupní preference vybrané skupiny spotřebitelů v kontextu nemoci covid-19
Hana Karešová -
Preference značky v rámci nákupního rozhodování
Jiří HERINEK -
Nákupní chování spotřebitelů a jejich preference při nákupu tabletu ve Slovenské republice
Denis Bolješik -
Preference značky v rámci nákupního rozhodování u generace Z
Lucie Karlíková -
Preference značky tenisek v rámci nákupního rozhodování u generace Y a Z
Kristýna Cahlíková -
Pivo v ČR. Marketing, preference spotřebitele.
Kateřina Málková -
Hrad Točník se zaměřením na kapli sv. Bartoloměje
Radka MOUTELÍKOVÁ