Bc. Štěpán TAUŠEK

Diplomová práce

Marketingová komunikace vybrané univerzity směrem k potencionálním uchazečům o studium

Marketing communication of a selected university towards potential applicants for study
Anotace:
Téma diplomové práce se zabývá marketingovou komunikací Západočeské univerzity v Plzni (ZČU) vůči potenciálním uchazečům o studium. Představeny jsou teoretická východiska této problematiky, jako je pojem marketingová komunikace, specifika zákazníků a komunikační mix. Ten je poté blíže představený právě z pohledu ZČU. Kvantitativní výzkum, vytvořený ve spolupráci s odborem vnějších vztahů ZČU, je provedený …více
Abstract:
The topic of the thesis deals with the marketing communication of the University of West Bohemia in Pilsen (UWB) towards potential applicants for study. Theoretical background of this issue is presented, such as the concept of marketing communication, customer specifics and communication mix which is introduced in more detail from the point of view of the UWB afterwards. Quantitative research, created …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TAUŠEK, Štěpán. Marketingová komunikace vybrané univerzity směrem k potencionálním uchazečům o studium. Plzeň, 2021. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/