Studie využití marketingových nástrojů pro účely spolku, jakožto specifické formy právnické osoby – Bc. Václav Vlček
Bc. Václav Vlček
Bachelor's thesis
Studie využití marketingových nástrojů pro účely spolku, jakožto specifické formy právnické osoby
The study of the use of marketing tools for the association as a specific form of a legal entity
Anotácia:
Tato bakalářské práce se zaměřuje na studii využití marketingových nástrojů pro účely spolku – Asociace českých filmových klubů, z. s.. Práce je rozdělena do dvou hlavních častí. První část je teoreticko-metodická a zabývá se objasněním marketingových nástrojů a právního zařazení zvláštní formy právnické osoby – spolku. Druhá polovina práce se zabývá praktickou částí - využití marketingových nástrojů …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on the study of the use of marketing tools for the purposes of the association - the Asociace Českých Filmových Klubů. The work is divided into two main parts. The first part is theoretical and methodological covers and clarifies the marketing tools of the legal classification of special form of legal entity - association. The second part of the job belongs to practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dgwib/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedúci: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová