Vliv ADHD na vzdělávání na 2. stupni základní školy – Nikol ČECHOVÁ
Nikol ČECHOVÁ
Bachelor's thesis
Vliv ADHD na vzdělávání na 2. stupni základní školy
Education of students with ADHD at the second level of primary school
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o vlivu ADHD na vzdělávání na 2. stupni základní školy. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je úvodem do problematiky ADHD, obsahuje vymezení pojmu, základní projevy a specifika vzdělávání žáků s hyperkinetickým syndromem. Praktická část se zabývá analýzou skutečností, které mohou mít vliv na vzdělávání žáků s ADHD na 2. stupni základní školy. Je …moreAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the impact of ADHD on education at the second level of primary school. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part is an introduction to the problem of ADHD, it contains the definition of the term, basic symptoms and specifics of education of students with hyperkinetic syndrome. The practical part deals with the analysis of facts …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: JUDr. Zdenka Nováková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČECHOVÁ, Nikol. Vliv ADHD na vzdělávání na 2. stupni základní školy. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education for Lower Secondary and Secondary Schools / SPPma-SVmi
Theses on a related topic
-
Přístup pedagogů 1. stupně na školách běžného a alternativního typu k žákům se SPU
Tereza LANDOVÁ -
Návrh bezpečnostního opatření pro základní školu z pohledu ochrany měkkých cílů
Dušan Moučka -
Analýza podpůrných opatření žáků s PASv inkluzivním vzdělávání na běžné základní škole
Monika Bartáková -
Podpůrná opatření u žáků s mentálním postižením v základní škole a v základní škole speciální
Lucie PŠENICOVÁ -
Základní škola
Ondřej Prosr -
Role podpůrných opatření v procesu adaptace žáka s PAS na základní školu
Dominika Dvořáková -
Posouzení fyzické bezpečnosti Základní školy a Základní umělecké školy Líbeznice
Markéta Solarová -
Naplňování podpůrného opatření 1. stupně základní školy prostřednictvím distanční výuky
Anna JANDOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights