Matěj Káňa

Bachelor's thesis

Vztah sponzoringu a image značky

Relationship of Sponsoring and Brand Image
Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá sponzoring a image značky. Práce staví na teoretických zá-kladech Strategického Marketingu a Brand Managementu, konkrétně pak na teoriích budo-vání identity značky a vnímání značky zákazníky, tzv. image značky. Teoretická část popi-suje značku, její prvky, funkci a hodnotu. Dále popisuje image značky a základy marketin-gového výzkumu. Na základě těchto teoretických poznatků …more
Abstract:
This bachelors thesis examines sponsored and Brand image. This work builds on theoreti-cal knowledge of Strategic Marketing and Brand Management, especially on the theory of building a brand identity and the theory of brand perception usually referred as brand image. Theoretical part of this thesis desribes brand, its elements, function and value. Then it describes brand image and basics of marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Mgr. Olga Jurášková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Káňa, Matěj. Vztah sponzoringu a image značky. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe