Matěj Káňa
Bachelor's thesis
Vztah sponzoringu a image značky
Relationship of Sponsoring and Brand Image
Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá sponzoring a image značky. Práce staví na teoretických zá-kladech Strategického Marketingu a Brand Managementu, konkrétně pak na teoriích budo-vání identity značky a vnímání značky zákazníky, tzv. image značky. Teoretická část popi-suje značku, její prvky, funkci a hodnotu. Dále popisuje image značky a základy marketin-gového výzkumu. Na základě těchto teoretických poznatků …moreAbstract:
This bachelors thesis examines sponsored and Brand image. This work builds on theoreti-cal knowledge of Strategic Marketing and Brand Management, especially on the theory of building a brand identity and the theory of brand perception usually referred as brand image. Theoretical part of this thesis desribes brand, its elements, function and value. Then it describes brand image and basics of marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Káňa, Matěj. Vztah sponzoringu a image značky. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková