Bc. Petr Říha

Diplomová práce

Rozdíly v tradičním a e-learningovém pojetí výuky na ZŠ

Differences between the Traditional and E-learning Approaches to Teaching in Primary Schools\nl{}
Anotace:
Diplomová práce se člení na dva segmenty, jimiž jsou teoretická východiska a praktická realizace experimentu tradiční a e-learningové výuky. Cílem autorovy teoretické části je v úvodu seznámit čtenáře s informačními a komunikačními technologiemi ve vzdělávání a přehledně objasnit rozdíly mezi tradičním a moderním paradigmatem tak, jak na tuto problematiku poukazuje teorie behaviorismu a konstruktivismu …více
Abstract:
The diploma thesis is divided into two segments, which are: theoretical base and practical realization of an experiment of traditional and e-learning teaching. The aim of the theoretical part is to introduce the topic of information and communication technologies in education and to clear differences between traditional and modern paradigm by behaviorism and constructivism. In the following theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2013
Zveřejnit od: 14. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Říha, Petr. Rozdíly v tradičním a e-learningovém pojetí výuky na ZŠ. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.5.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 14. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe