Marketingová strategie vybraného podniku – Hana Báborová
Hana Báborová
Bakalářská práce
Marketingová strategie vybraného podniku
Marketing strategy of the selected company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá stanovením marketingové strategie pro technický software na zpracování videa při jeho uvádění na trh. Software nabízí firma Comprimato Systems, s.r.o. V práci je analyzováno vnitřní i vnější prostředí společnosti pomocí analýzy PEST, Porterovy analýzy pěti sil a nástroje marketingového mixu. Současně je diskutován provedený kvalitativní marketingový výzkum formou expertních …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on developing a marketing strategy for technical video processing software upon its market entry. This software is offered by the company Comprimato Systems, s.r.o. The thesis analyzes both the internal and external environment of the company using PEST analysis, Porter's Five Forces analysis, and marketing mix tools. Additionally, qualitative marketing research in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/kioam/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Oponent: Ing. Monika Březinová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové prostředí obchodní firmy podle marketingové strategie Tomáše Bati
Erik Lojška -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Rumunska
Hana Černá -
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Japonska.
Milan Vítek Kulikowski -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka
Filip Zálešák -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková