Hana Báborová

Bakalářská práce

Marketingová strategie vybraného podniku

Marketing strategy of the selected company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá stanovením marketingové strategie pro technický software na zpracování videa při jeho uvádění na trh. Software nabízí firma Comprimato Systems, s.r.o. V práci je analyzováno vnitřní i vnější prostředí společnosti pomocí analýzy PEST, Porterovy analýzy pěti sil a nástroje marketingového mixu. Současně je diskutován provedený kvalitativní marketingový výzkum formou expertních …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on developing a marketing strategy for technical video processing software upon its market entry. This software is offered by the company Comprimato Systems, s.r.o. The thesis analyzes both the internal and external environment of the company using PEST analysis, Porter's Five Forces analysis, and marketing mix tools. Additionally, qualitative marketing research in the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
  • Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Monika Březinová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.