Hana Báborová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie vybraného podniku
Marketing strategy of the selected company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá stanovením marketingové strategie pro technický software na zpracování videa při jeho uvádění na trh. Software nabízí firma Comprimato Systems, s.r.o. V práci je analyzováno vnitřní i vnější prostředí společnosti pomocí analýzy PEST, Porterovy analýzy pěti sil a nástroje marketingového mixu. Současně je diskutován provedený kvalitativní marketingový výzkum formou expertních …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on developing a marketing strategy for technical video processing software upon its market entry. This software is offered by the company Comprimato Systems, s.r.o. The thesis analyzes both the internal and external environment of the company using PEST analysis, Porter's Five Forces analysis, and marketing mix tools. Additionally, qualitative marketing research in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/kioam/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2024
- Supervisor: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Reader: Ing. Monika Březinová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketingové prostředí obchodní firmy podle marketingové strategie Tomáše Bati
Erik Lojška -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Rumunska
Hana Černá -
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Japonska.
Milan Vítek Kulikowski -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka
Filip Zálešák -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková