Bc. Václav Polan

Bachelor's thesis

Personální marketing a jeho implementace v podnikové praxi

Abstract:
Bakalářská práce pomocí metod dotazování, explanace, pozorování, měření a komparace srovnává úroveň personálního marketingu a hledá nejefektivnější cesty jak zamezit nevyžádaným odchodům kvalitních zaměstnanců a jak si zaměstnance dlouhodobě udržet. Analýza hodnotí na vzorku vybraného podniku postupy, kterými podnik získává nové zaměstnance a jak o ně následně pečuje. Tato práce poukazuje na to, že …more
Abstract:
The bachelor thesis uses the methods of questioning, explanation, observation, measurement and comparison to contrast the level of personnel marketing and to find the most effective ways to prevent unnecessary leaving of very good and skilled employees. How to keep them stay employed for long in the company. The analysis evaluates on a sample of the selected company. Then due to the procedures by which …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2019
  • Supervisor: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Lukáš Pešek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích