BcA. Tomáš URBÁNEK
Master's thesis
Interaktivní animace - počítačová hra
Interactive animation - computer game
Abstract:
Práce obsahuje koncept, design úrovní a hratelný prototyp herních mechanik hry Swappie. Hra je určena pro tablety a mobilní telefony. Patří do žánru mobilních casual her. Je založena na řešení vizuálních hádanek se zvyšující se obtížností a ozvláštněna mechanikou komponování hudby. Ovládá se pouze klepáním na obrazovku zařízení. Hráč si volí mezi čtvercem, který je statický, trojúhelníkem, který létá …moreAbstract:
Thesis consists of game concept, level design and playable demo of the game Swappie. Swappie is a casual game for touchscreen devices. It is based on visual puzzles with increasing difficulty. Player changes between three shapes of his avatar; circle, square and triangle. Each of the shapes has its specific power. Triangle flies, circle runs and square is heavy. Player moves within the level by changing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2016
- Supervisor: Prof. akad. mal. Jiří Barta
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
URBÁNEK, Tomáš. Interaktivní animace - počítačová hra. Plzeň, 2016. diplomová práce (MgA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Ladislav Sutnar Faculty of Design and ArtMaster programme / field:
Fine Arts / Intermedia Art
Theses on a related topic
-
3D Grafika pro nezávislý vývoj počítačových her
Michal Mann -
Role producenta v herním průmyslu v České republice, se zaměřením na vývoj nezávislých počítačových her
Hana Šormová -
Vývoj počítačových her pro virtuální realitu s důrazem na jednoduchost a dostupnost
Matěj Minařík -
Design mobilní hry a herního prostředí
Ľubomír Kurpel -
Hra na hudební nástroj a pracovní paměť
Karolína Kolaříková -
Didaktická hra v hudební výchově
Jakub KACAR -
Didaktická hra v hudební výchově
Jakub KACAR -
Hra na hudební nástroje jako způsob motivace a aktivizace žáků na 1. stupni ZŠ
Tereza MOULISOVÁ