Situace sociálně znevýhodněných žáků v oblasti Brno-střed a Brno-sever – Bc. Michal Simandl
Bc. Michal Simandl
Diplomová práce
Situace sociálně znevýhodněných žáků v oblasti Brno-střed a Brno-sever
Situation of socially disadvantaged pupils in the area Brno-centre and Brno-north
Anotace:
Diplomová práce „Situace sociálně znevýhodněných žáků v oblasti Brno-střed a Brno-sever“ se zabývá problematikou dětí, jejichž socializace a vzdělávání jsou negativně ovlivněny sociálním prostředím, ve kterém se nacházejí. Jsou to děti, pocházející z oblasti brněnského ghetta, známého pod názvem „brněnský Bronx“. Teoretická část mapuje obecně problematiku Romů, historii i současnost romského obyvatelstva …víceAbstract:
The diploma thesis „Situation of socially disadvantaged pupils in the area Brno-centre and Brno-north“deals with problems of children, originate from socially deprived environment. This children lives in the area, known by the name of „Brněnský Bronx“. The theoretical part discusses general problems of the Roma history and present situation of the Roma population in Brno, the specification of the location …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/erk6r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2013
- Vedoucí: doc. PhDr. Jiří Němec, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Dušan Klapko, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SIMANDL, Michal. \textit{Situace sociálně znevýhodněných žáků v oblasti Brno-střed a Brno-sever} [online].
Brno, 2012 [cit. 2021-03-08]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/ekqk7t/>.
Diplomová práce.
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta.
Vedoucí práce doc. PhDr. Jiří Němec, Ph.D..
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Sociálně znevýhodnění žáci na základních školách Moravskoslezského kraje
Vendula Štefková -
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Domácí doučování perspektivou doučujícími studenty a sociálně znevýhodněnými doučovanými romskými žáky
Denisa Kuřinová -
Vyučovací metody ve výuce fyziky na ZŠ při vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků
Michaela Šutová -
Role a vliv mentora na školách se sociálně znevýhodněnými žáky
Leona Bikárová -
Metodické listy pro podporu začlenění sociálně znevýhodněných žáků. Estetická výchova v komunitním centru při základní škole
Kamila Bíziková -
Preventivní projekt dopravní výchovy pro žáky prvního stupně základních škol
Lubomír Daněk -
Střední zahradnická škola v Brně - Bohunicích v kontextu české architektury počátku 20. století
Kateřina Krejčí