Marketing pro vybranou cílovou skupinu – Ing. Jiří Krov
Ing. Jiří Krov
Bachelor's thesis
Marketing pro vybranou cílovou skupinu
Marketing for chosen target Group
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá segmentací trhu a marketingovou komunikací na vybranou cílovou skupinu. Teorretická část popisuje poznatky z oblasti marketingu, marketingové komunikace a segmentace trhu. Pochopení těchto základních znalostí je důležité k vytvoření účinné marketingové strategie. Praktická část shrnuje teoretické poznatky na konkrétním případě. Zabývá se marketingovou komunikací a segmentací …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with market segmentation and marketing communications to selected target group. Theoretical part describes the knowledge of marketing, marketing communications and market segmentation. Understanding this basic knowledge is essential for creating an effective marketing strategy. Practical part summarizes the theoretical knowledge on specific example. It deals with marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/p0av2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedúci: Ing. Alena Pilná
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami s využitím nových forem komunikace ve firmě VÁHALA a spol. s r.o.
Barbora Denková -
Marketingová komunikace pořadu FUTURE JOBS
Jan Mašek -
Marketingová komunikace kulturních aktivit MKS Třebíč se zaměřením na studenty (15-26 let)
Eva Holíková -
Marketingová komunikace ve finančním podniku
Ester Jagobová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Michaela Horáková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Anna Kotvasová