Segmentace korporátních klientů banky – Ing. Martina Vařáková
Ing. Martina Vařáková
Bachelor's thesis
Segmentace korporátních klientů banky
Segmentation of corporate clients in a bank
Anotácia:
Předmětem této bakalářské práce je na základě analýzy potřeb korporátních klientů a vývoje ekonomiky České republiky navrhnout vhodná segmentační kritéria pro korporátní klienty banky. První dvě kapitoly shrnují podstatu segmentace, provázanost segmentace s bankovní strategií, analyzují potřeby klientů a vývoj klientské podnikatelské sféry v České republice. Na základě analýzy potřeb korporátních klientů …viacAbstract:
The purpose of this bachelore work is to define segmentation criteria for corporate clients in a bank based on analyses of corporate clients needs and Czech economy development. The first two chapters summarize principles of segmentation, segmentation in connection with bank strategy, analyse clients needs and corporate clients development in Czech republic. The possible segmentation criteria are proposed …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/abnne/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 7. 2007
- Vedúci: Ing. Miroslav Sponer, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Monetary System
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Psychologická kritéria ovlivňující segmentaci trhu
Petra Valentová -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Segmentace klientů obchodní banky
Nikola Filipová -
Využití typologie osobnosti pro segmentaci trhu a marketingový výzkum
Lucie Drncová -
Makroekonomická kritéria tvorby expanzní strategie univerzální banky
Jaroslav Keř -
Strategie pro malý podnik
Tereza Kachlíková -
Analýza poplatků korporátní klientely ve vybraných bankách
Alena Kašparová