Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů – Bc. Pavel Kobezda
Bc. Pavel Kobezda
Diplomová práce
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
The role of the key-account manager in customer relationship development
Anotace:
Tématem této diplomové práce je úloha manažera pro klíčové zákazníky, jeho podíl na rozvoji vztahů s klíčovými zákazníky i v rámci firmy. Cílem práce je popsat rozsah činností, které manažer pro klíčové zákazníky musí plnit, jaké k tomu potřebuje znalosti a schopnosti, a jakým způsobem může být jeho práce zefektivněna. Velká část informací je čerpána z odborných knih a publikací, sumarizace názorů …víceAbstract:
The theme of this thesis is the role of manager for key customers, its contribution to the development of relationships with key customers and within the company. The aim is to describe the scope of activities that key account manager must fulfil what it needs knowledge and skills, and how his work can be streamlined. Much of the information is drawn from the books and publications. The summaries of …víceKlíčová slova
Klíčový zákazník manažer pro klíčové zákazníky rozvoj vztahů řízení vztahů se zákazníky hodnota vztahu se zákazníkem strategie řízení vztahů komunikace se zákazníkem interní komunikace projektové řízení CRM. Key customer Key Account Manager Relationship development Management of customer relationship Value of relationship with customer Strategy for relationship Communication with customer Internal communication Project management CRM.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/o0m3a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane -
Marketing, logistika a Supply Chain Management
Simona Vaisová -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship as a Key for Modern Marketing Companies
Knoel Sotomayor -
The impact of Customer Relationship Management on Marketing Performance
Aymen Alsanhani