Bc. Pavel Kobezda

Diplomová práce

Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů

The role of the key-account manager in customer relationship development
Anotace:
Tématem této diplomové práce je úloha manažera pro klíčové zákazníky, jeho podíl na rozvoji vztahů s klíčovými zákazníky i v rámci firmy. Cílem práce je popsat rozsah činností, které manažer pro klíčové zákazníky musí plnit, jaké k tomu potřebuje znalosti a schopnosti, a jakým způsobem může být jeho práce zefektivněna. Velká část informací je čerpána z odborných knih a publikací, sumarizace názorů …více
Abstract:
The theme of this thesis is the role of manager for key customers, its contribution to the development of relationships with key customers and within the company. The aim is to describe the scope of activities that key account manager must fulfil what it needs knowledge and skills, and how his work can be streamlined. Much of the information is drawn from the books and publications. The summaries of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní