Analýza poprodejní péče ve společnosti MAN Truck and Bus Czech Republic s.r.o. – Marie Janků
Marie Janků
Bachelor's thesis
Analýza poprodejní péče ve společnosti MAN Truck and Bus Czech Republic s.r.o.
Analysis of After Sales Care of MAN Truck and Bus Czech Republic s.r.o.
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou poprodejní péče o zákazníka ve společnosti MAN Truck & Bus Czech Republic s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje poznatky z odborné literatury a internetových zdrojů, které se vztahují k oblasti péče o zákazníky. V praktické části je obsažena charakteristika společnosti MAN Truck & Bus Czech Republic s.r.o., analýza …viacAbstract:
The thesis deals with the after-sales customer care in the company MAN Truck & Bus Czech Republic s.r.o. The thesis is divided into theretical and practical parts. The theorethical part contains information from literature and Internet sources related to the field of customer care. The practical part contains the characteristics of the company MAN Truck & Bus Czech Republic s.r.o., the analysis of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANKŮ, Marie. \textit{Analýza poprodejní péče ve společnosti MAN Truck and Bus Czech Republic s.r.o.}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/elqjm3/.
Jak správně citovat práci
Janků, Marie. Analýza poprodejní péče ve společnosti MAN Truck and Bus Czech Republic s.r.o.. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane