Sociální sítě v marketingu cestovního ruchu – Barbora Sodomková
Barbora Sodomková
Bachelor's thesis
Sociální sítě v marketingu cestovního ruchu
Social networks in tourism marketing
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou sociálních sítí v marketingu cestovního ruchu. Cílem práce je analyzovat využití sociálních sítí v marketingu cestovního ruchu hradů a zámků na území České republiky. Teoretická východiska poskytují stručnou charakteristiku marketingu cestovního ruchu a vybraných sociálních sítí. Kvalitativní výzkum zpracovává prostřednictvím případové studie využití marketingových …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB9573
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2017
- Vedúci: Ing. Libuše Svobodová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Dagmar Hrušová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Sociální sítě a jejich význam pro cestovní ruch
Kristýna Kubešová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Sociální sítě a jejich význam pro cestovní ruch
Martina Marková -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Vliv sociálních médií na cestovních ruch a jejich využití na overturismus
Nikola Turečková -
Projekt EDEN a jeho význam pro udržitelný cestovní ruch v České republice
Kateřina Kolářová -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele vín ve vazbě na cestovní ruch
Šárka Vanková -
Cestovní ruch ostrova Mauricius v odrazu sociálních sítí
Michaela HAŠKOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva