Činnostně orientovaná výuka cizího jazyka na 1. stupni ZŠ – Mgr. Šárka Čechová
Mgr. Šárka Čechová
Diplomová práce
Činnostně orientovaná výuka cizího jazyka na 1. stupni ZŠ
Activity-oriented Teaching of Foreign Language on the Priomary School
Anotace:
Diplomová práce se zabývá činnostně orientovanou výukou cizího jazyka. Využívá činnostního učení a tvořivosti, hravosti, fantazie, vlastní iniciativy dětí na 1.stupni ZŠ. Teoretická část je věnována důvodům a aspektům raného osvojování cizího jazyka. Charakterizuje činnostní učení a hodnocení ve výuce cizího jazyka. Praktická část zahrnuje témata a jednotlivé činnosti, s nimiž se děti mají možnost …víceAbstract:
This diploma thesis deals with activity-oriented teaching of foreign language. It also deals with creativity, play, phantasy and the childern’s initiative at lower grades of primary schools. The theoretical part is about reasons and aspects of young foreign language learners. It characterizes activity teaching and evaluation in foreign language lessons. The practical part consists of particular topics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qj0wp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2008
- Vedoucí: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Alena Kovářová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Impact of Feedback Strategies on Student Motivation and Growth Mindset for English Language Classrooms in the Czech Republic
Veronika Halászová -
Use of Movement in English Language Teaching to Very Young Learners
Barbora Vichtová -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Osvojování druhého jazyka. Teorie osvojovaní druhého jazyka – porovnání z hlediska jazykového transferu z rodného jazyka.
Magda Pecnová -
Osvojování mateřského jazyka v kontextu výuky cizího jazyka v předškolním věku
Ludmila Bulínová -
Role mateřského jazyka v koncepci komunikativní didaktiky a možnosti její realizace při výuce německého a anglického jazyka na základních školách v ČR
Veronika Husová -
Critical Examination of the Use of Artificial Intelligence as a Creative Tool in Editing and its Potential as a Creator in its own
Dimitrios Polyzos -
Činnostní učení na běžné základní škole v diferencované výuce žáků s různými předpoklady
Pavlína ZOUHAROVÁ