Možnosti a podmínky vstupu nové služby na trh – Bc. Markéta Růžičková
Bc. Markéta Růžičková
Diplomová práce
Možnosti a podmínky vstupu nové služby na trh
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá průzkumem a analýzou pro značku T. M. Lewin. Hlavní záběr je soustředěn na webový prodejní portál – internetový obchod. Teoretická část slouží jako obecné uvedení do tématu problematiky a jako základ pro praktickou část.Práce je zejména zaměřena na rozbor franchisového typu podnikání, marketingového mixu podniku, analýzy. Analýzy byly vybrány následující: PEST analýza …víceAbstract:
These final thesis are analysing situation and new possibilities of new service market entry of e-shop for company T. M. Lewin. This paper is divided into two parts – theoretical one and practical one. Theoretical part concentrates on explaining the problem widely in general matter – marketing mix, types of analysis. Practical part is focused on T. M. Lewin itself. PEST analysis, Porter five forces …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 10. 2013
Identifikátor:
http://theses.cz/id/em95oy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2014
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíMagisterský studijní program / obor:
Podnikání a komerční inženýrství v průmyslu / Podnikání a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Event marketing pro internetový obchod Fadee.cz
Jakub Večeřa -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Online marketing elektronického obchodu
Michaela Gracíková -
Online marketing a jeho využití v internetovém obchodě
Kristýna Holasová -
Proces internetového obchodu a jeho marketing ve společnosti Požární bezpečnost s.r.o.
Kristýna Pokorná -
E-mail marketing internetového obchodu a jeho použití v praxi
Kristina Duláková