Rozdíly v rozeznávání emocí u dětí předškolního věku – Veronika KÁPLOVÁ
Veronika KÁPLOVÁ
Bakalářská práce
Rozdíly v rozeznávání emocí u dětí předškolního věku
Differences in emotions recognition among preschool children
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je zmapování dovedností rozeznávání emocí u předškolních dětí. Teoretická část obsahuje vymezení emocí a jejich složek, pozornost je věnována obličejovému výrazu a také databázím obličejových výrazů. Posléze jsou popsány základní emoce a jejich obličejový výraz; jeho rozpoznávání je i obsahem v empirické části bakalářské práce. Dále je vyobrazen vývoj předškolního dítěte a …víceAbstract:
The aim of my bachelor thesis is to map the emotion recognition skills of pre-school children. The theoretical part initially contains a basic definition of emotion and afterwards also deal with face databases and then the basic emotions, that are also a part of the empirical part of the thesis, are defined. The development of a pre-school child and its important milestones are also presented. Last …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PaedDr. Iva Stuchlíková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KÁPLOVÁ, Veronika. Rozdíly v rozeznávání emocí u dětí předškolního věku. Č. Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj řeči předškolního dítěte a jeho diagnostika
Lucie Kallabová -
Didaktické pomůcky a hry pro celkový vývoj dítěte předškolního věku a jejich využití v mateřské škole pro sluchově postižené
Zuzana Machurová -
Prospěšnost fotbalové školičky v Moravské Třebové na celkový vývoj dítěte předškolního věku
Michal Heger -
Morální vývoj dítěte předškolního věku Morální vývoj dítěte předškolního věku a způsoby jeho utváření
Barbora HALIAKOVÁ -
Vývoj řeči předškolního dítěte, vyrůstajícího v bilingvním prostředí
Kateřina Drábková -
Emoční inteligence dětí předškolního věku
Saša Hraničková -
Spolupráce mateřské školy a rodiny při rozvoji emoční inteligence dítěte
Karolína Benešová -
Emoční inteligence v předškolním vzdělávání
Nikola Chládková
Název
Vložil
Vloženo
Práva