Analýza marketingové strategie společnosti Lidl – Adéla Malinová
Adéla Malinová
Bachelor's thesis
Analýza marketingové strategie společnosti Lidl
Analysis of the marketing strategy of the company Lidl
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza marketingové strategie společnosti Lidl a identifikace klíčových faktorů úspěšnosti.První část práce se zabývá představením společnosti a teoretickými základy marketingu. Druhá část se pak konkrétně věnuje positioningu, marketingovému a komunikačnímu mixu společnosti. Zároveň jsou zde ilustrovány výsledky vlastního dotazníkového šetření. V závěru jsou pak prezentovány …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the marketing strategy of Lidl and identify key success factors.The first part deals with the introduction of the company and the theoretical foundations of marketing. The second part deals with the positioning, marketing and communication mix of the company. At the same time, the results of my own questionnaire survey are illustrated here. In the end, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79577
Thesis defence
- Date of defence: 20. 5. 2020
- Supervisor: Kamila Matysová
- Reader: Jitka Volfová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79577
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková