Adéla Malinová

Bachelor's thesis

Analýza marketingové strategie společnosti Lidl

Analysis of the marketing strategy of the company Lidl
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza marketingové strategie společnosti Lidl a identifikace klíčových faktorů úspěšnosti.První část práce se zabývá představením společnosti a teoretickými základy marketingu. Druhá část se pak konkrétně věnuje positioningu, marketingovému a komunikačnímu mixu společnosti. Zároveň jsou zde ilustrovány výsledky vlastního dotazníkového šetření. V závěru jsou pak prezentovány …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the marketing strategy of Lidl and identify key success factors.The first part deals with the introduction of the company and the theoretical foundations of marketing. The second part deals with the positioning, marketing and communication mix of the company. At the same time, the results of my own questionnaire survey are illustrated here. In the end, …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 5. 2020
  • Supervisor: Kamila Matysová
  • Reader: Jitka Volfová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79577