Marketingová komunikace společnosti Woxo s.r.o. – Bc. Damián Sosna
Bc. Damián Sosna
Bakalářská práce
Marketingová komunikace společnosti Woxo s.r.o.
Marketing communication of Woxo s.r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Woxo s.r.o. Cílem je analyzovat a zhodnotit stávající marketingovou komunikaci společnosti a navrhnout optimalizaci komunikační strategie. Teoretická část se věnuje odborné literatuře a definuje marketing, marketingovou komunikaci a nové trendy v marketingové komunikaci. Praktická část obsahuje shrnutí informací o společnosti s využitím …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing communication of the company Woxo s.r.o. The aim is to analyze and evaluate the current marketing communication of the company and to propose the optimization of the communication strategy. The theoretical part deals with the literature and defines marketing, marketing communication and new trends in marketing communication. The practical part contains a summary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/e92oe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková