Teaching vocabulary through mind maps at lower secondary school level – Bc. Alena Štěpánková
Bc. Alena Štěpánková
Diplomová práce
Teaching vocabulary through mind maps at lower secondary school level
Teaching vocabulary through mind maps at lower secondary school level
Anotace:
Diplomová práce pojednává o použití myšlenkových map při výuce slovní zásoby v anglickém jazyce na 2. stupni ZŠ. Cílem této práce je implementovat myšlenkové mapy do hodin anglického jazyka a zjistit, zda jsou užitečným nástrojem při osvojování slovní zásoby. Teoretická část popisuje osvojování a výuku jazyka, konkrétněji potom osvojování a výuku slovní zásoby a základní principy myšlenkových map. …víceAbstract:
The diploma thesis deals with teaching vocabulary through mind maps at a lower secondary school level. The objective of this thesis is to propose mind maps (specifically vocabulary maps) as supplemental materials for vocabulary learning and teaching at a lower secondary school level and find out if vocabulary maps are effective and if they may help learners learn the words. The theoretical part deals …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/td9z2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Bc. Michaela Sojková Šamalová, Ph.D.
- Oponent: Bc. Mgr. Sonia Homolka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Role mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka
Dan KONEČNÝ -
Rozsah využití mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základních škol
Kateřina PLÍVOVÁ -
Výuka anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy
Bára Forejtová -
Výuka výslovnosti anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Kateřina Jezdinská -
Didaktické využití filmu "The Shawshank Redemption" ve výuce anglického jazyka:Výuka jazyka současně se zpřístupněním odlišné kultury
Naděžda Vacatová -
Přínosy užívání mateřského jazyka v hodinách anglického jazyka
Martina CHVÁLOVÁ