Integrovaná marketingová komunikácia Slovenska ako turistickej destinácie – Bc. Jana Štefkeová
Bc. Jana Štefkeová
Diplomová práce
Integrovaná marketingová komunikácia Slovenska ako turistickej destinácie
Integrated Marketing Communication of Slovakia as a Tourist Destination
Abstract:
Thesis “Integrated Marketing Communications in Slovakia as a tourist destination” is focused on marketing communications Slovakia as an attractive and modern tourist destination. It consists of two parts. The aim of the first theoretical part is a comprehensive analysis of theoretical knowledge in the field of tourism, tourism destination marketing and integrated marketing communications in tourism …víceAbstract:
Diplomová práca ,,Integrovaná marketingová komunikácia Slovenska ako turistickej destinácie“ je zameraná na marketingovú komunikáciu Slovenska ako atraktívnej a modernej turistickej destinácie. Pozostáva z dvoch časti. Cieľom prvej teoretickej časti je komplexná analýza teoretických poznatkov v oblasti cestovného ruchu, marketingu turistickej destinácie a integrovanej marketingovej komunikácie v cestovnom …víceKlíčová slova
Cestovný ruch destinácia infocesty integrovaná marketingová komunikácia mediálne kampane podpora predaja priamy marketing propagácia public relation reklama Slovenská agentúra pre cestovný ruch veľtrhy. Tourism destination press trip integrated marketing communication media campaign sales promotion direct marketing promotion public relations advertising Slovak Tourist Board trade fair.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/j5013/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2013
- Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Integrovaná marketingová komunikácia podniku
Judita Jagušáková -
Integrovaná marketingová komunikácia spoločnosti Autoškola EUROMIKO, s.r.o.
Andrea Jankovcová -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Monika Moringová -
Marketingová komunikace v cirkulární ekonomice
Dominika Hoferová -
Marketingová komunikace společnosti Hard Rock Cafe Praha
Ivana Lorencová -
Marketing communication strategy for an online store launch in sanitary, heating and plumbing industry: Application on a small Slovak company
Patrícia Šulíková -
Podpora predaja vo vybranej finančnej inštitúcii
Marián Tarcala