Marketingový plán Strany Zelených pro nadcházející volební období pro Plzeňský kraj – Bc. Marie BŘICHÁČKOVÁ
Bc. Marie BŘICHÁČKOVÁ
Master's thesis
Marketingový plán Strany Zelených pro nadcházející volební období pro Plzeňský kraj
Marketing plan of the Green Party for the next electoral term in Pilzen Region
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingového plánování v politice. Cílem práce je vytvořit marketingový plán pro krajské volby 2012. Diplomová práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou nastíněna teoretická východiska politického marketingu, zpracovaná na základě do-stupné literatury. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou část …moreAbstract:
Diploma work examines the field of marketing planinnig in politics. The main object of this diploma work is elaboration of election campain plan in 2012. The diploma work is divided into two parts {--} teoretical part and analytical part. The teore-tical part describes the theory of political marketing, using information from source books. Analitical part includes analysis of external and internal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 8. 2009
Accessible from:: 20. 8. 2014
Identifier:
12278
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BŘICHÁČKOVÁ, Marie. \textit{Marketingový plán Strany Zelených pro nadcházející volební období pro Plzeňský kraj}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2009. Available from: https://theses.cz/id/enx3r5/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BŘICHÁČKOVÁ, Marie. Marketingový plán Strany Zelených pro nadcházející volební období pro Plzeňský kraj. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 08. 2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 20. 8. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Politický marketing ODS
Petr Košťál -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Dominika Cimrová -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Politický marketing ve volebních kampaních v rámci voleb do Zastupitelstva Ústeckého kraje
Martin Tancoš -
Politický marketing
Lukáš Jíra