Bc. Marie BŘICHÁČKOVÁ

Master's thesis

Marketingový plán Strany Zelených pro nadcházející volební období pro Plzeňský kraj

Marketing plan of the Green Party for the next electoral term in Pilzen Region
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingového plánování v politice. Cílem práce je vytvořit marketingový plán pro krajské volby 2012. Diplomová práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou nastíněna teoretická východiska politického marketingu, zpracovaná na základě do-stupné literatury. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou část …more
Abstract:
Diploma work examines the field of marketing planinnig in politics. The main object of this diploma work is elaboration of election campain plan in 2012. The diploma work is divided into two parts {--} teoretical part and analytical part. The teore-tical part describes the theory of political marketing, using information from source books. Analitical part includes analysis of external and internal …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 8. 2009
Accessible from:: 20. 8. 2014
Identifier: 12278

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 9. 2009

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BŘICHÁČKOVÁ, Marie. Marketingový plán Strany Zelených pro nadcházející volební období pro Plzeňský kraj. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 08. 2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 20. 8. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.