Výtvarné umění v hodinách němčiny jako cizího jazyka. Estetické učení a jeho užití ve výuce cizích jazyků. – Bc. Hana LISNEROVÁ
Bc. Hana LISNEROVÁ
Master's thesis
Výtvarné umění v hodinách němčiny jako cizího jazyka. Estetické učení a jeho užití ve výuce cizích jazyků.
Visual Arts in German as Foreign Language Lessons. Aesthetic Learning and its Applications in Foreign Language Teaching
Abstract:
This thesis deals with the teaching of visual arts and Austrian regional studies in GFL lessons through aesthetic learning. The theoretical part contained an overview of some key categories such as skills, social forms, teaching methods, regional studies, images in GFL lessons, curriculum documents, competences, cross-cutting issues, etc., which are important for the implementation of teaching through …moreAbstract:
Práce se zabývá zprostředkováním výtvarného umění a rakouských reálií v hodinách němčiny jako cizího jazyka prostřednictvím estetického učení. Teoretická část obsahuje přehled některých klíčových kategorií, jako jsou jazykové dovednosti, organizační formy, metody výuky, reálie, obrazy v hodinách cizího jazyka, kurikulární dokumenty, klíčové kompetence, průřezová témata atd., které jsou stěžejní pro …more
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mag. phil. Bettina Steinbauer
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LISNEROVÁ, Hana. \textit{Výtvarné umění v hodinách němčiny jako cizího jazyka. Estetické učení a jeho užití ve výuce cizích jazyků.}. Online. Master's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Education. 2024. Available from: https://theses.cz/id/eomezs/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
LISNEROVÁ, Hana. Výtvarné umění v hodinách němčiny jako cizího jazyka. Estetické učení a jeho užití ve výuce cizích jazyků.. Plzeň, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Upper Secondary School Teacher Training in the German Language / NJCJNS20
Theses on a related topic
-
Obraz ohroženého lidství v prózách Ladislava Fukse v 70. letech 20. století (s ohledem na možné využití textů v hodinách literární výchovy na středních školách)
Zuzana RÁMEŠOVÁ -
Acanthus - mýtus v současné malbě a využití antických mýtů v hodinách výtvarné výchovy
Vlastimil NENADÁL -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Dramatizace jako metoda výuky ruského jazyka a její možnosti využití ve výuce
Aneta Bajková -
Sugestopedie jako efektivní metoda výuky cizího jazyka pro žáky se specifickými poruchami učení a tělesným postižením
Miroslava Kupová -
Didaktika výtvarné výchovy pro žáky se specifickými poruchami učení
Veronika Kriklová -
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
Generativní umění: Metoda, praxe či analogie pro paradigma teorie komplexity v umění?
Johana Rybářová