Politický marketing posledních voleb do Poslanecké sněmovny 2017 – Bc. Tomáš ONDŘÍŠEK
Bc. Tomáš ONDŘÍŠEK
Diplomová práce
Politický marketing posledních voleb do Poslanecké sněmovny 2017
Political marketing focused on the parliamentary elections in 2017
Anotace:
Předložená diplomová práce je zaměřena na zhodnocení efektivity a zacílení předvolebních kampaní jednotlivých politických subjektů vzhledem k celkovému počtu mandátů, hlasů, celkovým výdajům a cílovým skupinám. V první části diplomové práce jsou objasněna teoretická východiska k politickému a komerčnímu marketingu včetně shodných a rozdílných prvků. Analytická část obsahuje popis prostředí České republiky …víceAbstract:
The submitted master thesis is focused on evaluation of effectiveness and targeting of election campaigns of individual political subjects with respect to the total number of political mandates, votes, total expenditures and target groups. The first part of the thesis explains the theoretical basis for political and commercial marketing, including identical and different elements. The analytical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ONDŘÍŠEK, Tomáš. Politický marketing posledních voleb do Poslanecké sněmovny 2017. Plzeň, 2019. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Dopady změn volebních pravidel pro volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky
Libor Poskočil -
Komparativní analýza zahraniční politiky v programech českých politických stran pro volby do PSP 2021 s vybranými cíli Koncepce zahraniční politiky z roku 2015
Oldřich Láník -
Volební geografie Těšínska - prezidentské volby a předčasné volby do Poslanecké sněmovny 2013
Zuzana Motyková -
1. Teoretická část:\nl{}Analýza vizuální komunikace volební kampaně 2013 - předčasné volby do Poslanecké sněmovny ČR\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Czechoslovak\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Kognitivní terapie
Kim Adamjáková -
Komparace evropských záležitostí ve volebních programech parlamentních politických stran pro volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2006 a 2013
Kristýna Řačáková -
Trendy v politickém marketingu na příkladu voleb do Poslanecké sněmovny 2021 a komunálních voleb 2022
Anna Marie Bukovanská -
Vliv volebního systému na stranický systém pro volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky se zaměřením na výsledky voleb v roce 2021
Natálie KELEMENOVÁ -
Volby do zastupitelstev obcí
Tereza Hejdová