Sebereflexe a sebehodnocení diagnostické a intervenční kompetence v práci učitelky mateřské školy speciální – Bc. Vladislava KAISEROVÁ
Bc. Vladislava KAISEROVÁ
Master's thesis
Sebereflexe a sebehodnocení diagnostické a intervenční kompetence v práci učitelky mateřské školy speciální
Self-reflection and Self-assessment of the Diagnosis and Intervention Comppetences in the Work of Special Nursery School Teacher
Abstract:
Anotace Diplomová práce se věnuje sebereflexi a sebehodnocení diagnostické a intervenční kompetenci v práci učitelky mateřské školy speciální. Teoretická část diplomová práce se zaměřuje na výchovně vzdělávací proces dětí předškolního věku, dětí se speciálními vzdělávacími potřebami, zabývá se osobností učitele mateřské školy, hlavně učitele mateřské školy speciální a jeho profesními kompetencemi. …moreAbstract:
Abstracts The diploma thesis examines self-reflection and self-evaluation of diagnostic and intervention competence in the work of a special kindergarten teacher. The theoretical part of the diploma thesis focuses on the educational process of preschool children, children with special educational needs. It deals with the personality of a kindergarten teacher, particularly the teacher in a special kindergarten …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 8. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Renata Šikulová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAISEROVÁ, Vladislava. \textit{Sebereflexe a sebehodnocení diagnostické a intervenční kompetence v práci učitelky mateřské školy speciální}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2021. Available from: https://theses.cz/id/epgjqy/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KAISEROVÁ, Vladislava. Sebereflexe a sebehodnocení diagnostické a intervenční kompetence v práci učitelky mateřské školy speciální. Ústí nad Labem, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special education (pedagogy) - counselling
Theses on a related topic
-
Metoda aktivního naslouchání při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Martina SVOBODOVÁ -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Připravenost dětí se speciálními vzdělávacími potřebami na vstup do základní školy se zaměřením na děli se sluchovým postižením
Petra KRZYŽANKOVÁ -
Děti se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole
Jarmila Dvořáková -
Význam speciálně pedagogické podpory u dětí se zrakovým znevýhodněním z pohledu speciálních pedagogů, pedagogů mateřské školy a rodičů
Radka Janošková -
Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza DUBOVÁ -
Zkušenosti asistentů pedagoga s řešením problémového chování dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Tereza Lašáková -
Připravenost učitelek mateřských škol na vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Adéla Kozáková