Podpora predaja vo vybranej finančnej inštitúcii – Katarína Mészárosová
Katarína Mészárosová
Bakalářská práce
Podpora predaja vo vybranej finančnej inštitúcii
Sales promotion in the selected financial institution
Abstract:
Bachelor thesis deals with marketing in financial institutions and marketing communications and it is primary focused on their tool – advertising, sales promotion, direct marketing, personal selling. Thesis is concentrated to more detailed description of promotion at Tatra Banka. The practical part analyzes a questionnaire resarch concentrated on the perception of the marketing mix.Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá problematikou marketingu vo finančnej inštitúcií a marketingovej komunikácií. Venuje sa hlavne jej nástrojom – reklame, podpore predaja, direkt marketingu, osobnému predaju. Podrobnejšie popisuje podporu predaja v Tatra banke. V praktickej časti analyzuje dotazníkový prieskum týkajúci sa vnímania nástrojov marketingového mixu.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/j80zs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA
- Oponent: Ing. Valér Demjan, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing kreditných kariet finančných inštitúcií prostredníctvom Internetu
Peter Zalibera