Katarína Mészárosová

Bakalářská práce

Podpora predaja vo vybranej finančnej inštitúcii

Sales promotion in the selected financial institution
Abstract:
Bachelor thesis deals with marketing in financial institutions and marketing communications and it is primary focused on their tool – advertising, sales promotion, direct marketing, personal selling. Thesis is concentrated to more detailed description of promotion at Tatra Banka. The practical part analyzes a questionnaire resarch concentrated on the perception of the marketing mix.
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá problematikou marketingu vo finančnej inštitúcií a marketingovej komunikácií. Venuje sa hlavne jej nástrojom – reklame, podpore predaja, direkt marketingu, osobnému predaju. Podrobnejšie popisuje podporu predaja v Tatra banke. V praktickej časti analyzuje dotazníkový prieskum týkajúci sa vnímania nástrojov marketingového mixu.
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA
  • Oponent: Ing. Valér Demjan, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK