Význam podnikové kultury pro prosperitu podniku NESS Czech, s.r.o. – Ing. Pavel Parma
Ing. Pavel Parma
Diplomová práce
Význam podnikové kultury pro prosperitu podniku NESS Czech, s.r.o.
Importance of company culture for the prosperity of NESS Czech, Ltd.
Anotace:
Tato práce se věnuje tvorbě, implementaci a správě firemní kultury a jejího vlivu na výkonnost společnosti. V několika kapitolách jsou popsány obecné charakteristiky firemní kultury, její obsah, postup tvorby a metod udržování jednotné kultury. Druhá tématická část diplomové práce je zaměřena na stav a význam firemní kultury v nadnárodní společnosti NESS Czech s.r.o. Součástí diplomové práce je i názor …víceAbstract:
This study is concerned with the topic of foundation, implementation and maintenance of company culture and its influence on company performance. General characteristics of firm culture are described in the first chapters, its content, and process of its creation and methods of maintaining a compact and unified culture. The second thematic part is focused on the actual status and importance of company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/avkqe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2008
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová -
Vize jako nezbytný základ tvorby strategie podniku
Jakub Vácha -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Tomáš Hajíček -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Milan Klugar -
Využívání firemní vize ve vybrané organizaci
Jan Panuš -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Šárka Grguričová -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Renata Švihovcová